Reklama zewnętrzna. Lokalizacja i inne porady

1. Grupa docelowa

Reklama zewnętrzna to forma reklamy wykorzystująca duże, niejednokrotnie podświetlane bilbordy lub znaki na zewnątrz budynków w celu promowania wyrobów i usług. Reklama zewnętrzna obejmuje plakaty w miejscach publicznych, takich jak przystanki autobusowe i centra handlowe. Obejmuje również bardziej tradycyjne formy oznakowania, takie jakże billboardy i znaki drogowe.

http://reklamki.pl/oferta/kasetony-reklamowe/kaseton-jednostronny-standard/

Najpopularniejszą formą reklamy zewnętrznej jest reklama billboardowa. Billboardy to wielkie plakaty umieszczane wzdłuż poboczy dróg bądź innych obszarów o wysokim natężeniu ruchu, które przeważnie reklamują towar albo usługę dużymi literami i jasnymi kolorami.

2. Lokalizacja

Decyzja o doborze odpowiedniej lokalizacji dla reklamy zewnętrznej jest nadzwyczaj ważna. Najlepsze lokalizacje billboardów zapewnią Ci największą ekspozycję i największy ruch.

Wybór lokalizacji billboardu winien składać się na rodzaju reklamowanego produktu albo usługi, grupie docelowej i budżecie.

Przy podejmowaniu decyzji o lokalizacji billboardu należy wziąć pod uwagę niemało czynników. Należy przede wszystkim wziąć pod uwagę grupę docelową, a następnie budżet. Możesz też dowiedzieć się, jakie inne billboardy znajdują się w okolicy, nim podejmiesz ostateczną decyzję.

3. Wyróżnij się niebanalnymi pomysłami na reklamy zewnętrzne

Kreatywne wpływy na reklamy zewnętrzne są ważkie, aby dać się na tle konkurencji. Jedna spośród najbardziej udanych kampanii była wykonywana przez firmę Pepsi. Przeprowadzili kampanię, w jakiej wystawili billboard z napisem „Come Alive With Pepsi”, który wybierał się na Times Square. Ta kampania naprawdę się wyróżniała, dlatego była tak różna od owego, co robili wszyscy inni.

Najlepszym środkiem na wymyślenie innowacyjnych pomysłów na reklamy zewnętrzne jest zastanowienie się, czego docelowi odbiorcy szukają w reklamie i jak zapewnić im wartość, której dotychczas nie mają. Na przykład, gdy sprzedajesz nowy produkt, możesz chcieć zareklamować go w niezwykły sposób, ażeby ludzie zauważyli to, gdy idą ulicą albo przejadą obok Twojego billboardu czy kasetonu reklamowego.